Niños de Guatemala

Niños de Guatemala (NDG) is in 2006 opgericht vanuit de overtuiging dat onderwijs de beste manier is om mensen een kans op een betere toekomst te bieden. Met inmiddels drie scholen (twee basisscholen en een middelbare school) biedt NDG-onderwijs aan 545 kinderen die anders waarschijnlijk niet naar school zouden kunnen gaan.

Marky en Niños de Guatemala

Marky en NDG trekken samen op om op een leerzame en originele manier gelden te werven. Zo kleuren we met Marky markers kinderen van NDG naar school. Ook bieden we basisscholen in Nederland een ’teken-challenge’ aan.

Kinderen maken tekeningen over wat naar school gaan voor hen betekent. Samen kiezen zij 25 liefste, mooiste, leukste tekeningen uit. Marky maakt hier een op maat gemaakt inkleurbaar ansichtkaarten boekje van. Familie en vrienden kunnen het boekje kopen. De opbrengst gaat naar Niños de Guatemala.
Zo tekenen en kleuren kinderen andere kinderen naar school. Een mooie gedachte!

Maaike_kids

Marky wil dit jaar minimaal 10 kinderen een jaar naar school helpen. Heel mooi als je mee wilt helpen!