Onze activiteiten

Marky; colour a kid to school

Met Marky hebben we verschillende activiteiten waar we geld mee werven. Ons motto is altijd Colour a kid to school! Goed doen kan zo simpel zijn. Door Marky markers te kopen, geef je een mooi cadeautje en help je een dag een kind naar school. Marky vindt namelijk dat elk kind de kans moet krijgen om naar school te gaan. Met één pak Marky markers kan een kind dat in armoede leeft, een dag naar school! Hoe leuk is dat? En hoe meer je tekent, hoe meer je helpt. Breng kleur in het leven van andere kinderen en ga samen met Marky aan de slag!

Ontwerp je eigen stiften

Bij Marky kun je nu zelf je stiften personaliseren! Zo heeft Marky met Montis een geweldig leuke samenwerking gehad. We hebben een pakje met zes Marky stiften in de stijl van Montis ontwikkeld. De marge die Marky maakt gaat 100% naar de projecten. Marky rekent hiervoor enkel kostprijs van productie en transport. Montis heeft een mooie en originele give away voor een goede prijs. En Montis helpt op deze manier letterlijk kinderen naar school! Zo leuk kan goed doen zijn. Doing good while doing business.

Donateurs

Ook zoeken we natuurlijk altijd vaste donateurs die erg geloven in de projecten van Marky en daar een maandelijke of jaarlijkse bijdrage voor willen leveren. Via onze donatie-pagina kun je eenvoudig een donatie doen. Wij zijn blij met elke bijdrage!

Soms geef je een feestje en weet je niet wat je moet vragen. Omdat je voor je gevoel alles al hebt. Dan kunnen wij van Marky een mooie concrete bestemming realiseren. Zo waren mijn ouders 50 jaar getrouwd en gaven een feestje. Op de uitnodiging hebben ze aangegeven dat ze geld voor Stichting Marky vroegen. We hebben hiermee maar liefst 1000 euro opgehaald.

Marky reizen

Volgend jaar wil ik mijn eerste reizen gaan organiseren. Voor kostprijs organiseren we de trip. We kunnen het voor jou, je gezin, je vrienden of ondernermersclub op maat maken. En per persoon bepalen we samen met jou wat je wilt ophalen of doneren. Zo krijg jij de kans om het land waar ik al 25 jaar verliefd op ben op een andere manier te leren kennen!

Wordt vervolgd dus en als je hier zelf ideeën over hebt, laat het mij weten!