Donaties

Eén van de dingen die we met Marky organiseren om ons mooie werk in Guatemala mogelijk te maken is om maandelijkse donateurs te werven. Hier zijn we natuurlijk altijd naar op zoek. Je kunt je hiervoor eenvoudig op de website aanmelden. Je kunt hier kiezen voor een maandelijkse donatie maar je kunt natuurlijk ook ieder kwartaal of jaarlijks doneren. En ook eenmalige donaties zijn van harte welkom. Wij zijn blij met elke bijdrage!

Maar het is natuurlijk ook mogelijk om een bijdrage voor onze stichting op te halen met een leuk evenement, feest of een bijzondere gelegenheid. Het feestje van een jarige Sarah bijvoorbeeld. Een tijdje terug werd ik zelf 50 jaar. Als verrassing hadden mijn vrienden en familie allemaal een donatie gedaan aan stichting Marky. Mijn grootste wens was namelijk een mega bedrag op de rekening van Marky. En dat is gelukt! Er is meer dan 3000 euro opgehaald.

Verder willen we graag presentaties maken voor clubs, groepen en verenigingen. Als je een idee hebt, laat het ons weten en we komen graag langs om iets te vertellen. Tuurlijk wel met het doel om gelden op te halen voor onze projecten :).