Fondsenwerving

Wil je met je bedrijf, club of vereniging Marky’s mooie onderwijsprojecten in Guatemala steunen? Graag bespreken we met je welke samenwerking het beste bij je past. Hieronder noemen we vast enkele voorbeelden.

• Service Clubs;
    Graag komen we met je in contact voor het geven van een presentatie tijdens een ledenavond bijvoorbeeld. Er zijn talloze manieren om geld in te zamelen voor onze onderwijsprojecten. We bespreken graag samen alle mogelijkheden;
  • Sponsor een kind;
    Samen helpen we kinderen in Guatemala naar school. Want educatie is de beste manier om de cirkel van armoede te doorbreken. Met jouw bijdrage kan een kind in Guatemala een heel jaar lang naar school. Geweldig toch!
  • Draag bij aan de bouw van een nieuw klaslokaal;
    Wist je ook dat Marky klaslokalen bouwt in Guatemala? Je kunt hieraan een bijdrage leveren, bijvoorbeeld door het organiseren van een benefietdiner of sponsorloop;
  • Steun onze studenten;
    Door de steun van Stichting Marky kunnen nu al vijf jongeren verder studeren. Bekijk hier de video van onze toppers. Marky maakt zich hard maken om in ieder geval deze vijf jongeren door te laten studeren aan de universiteit. En het zou helemaal geweldig zijn als we dit kunnen uitbreiden naar zeven studenten. Help je mee?
  • Helpen met de financiering van het opleiden van leraren;
    Stichting Marky helpt om het onderwijs in Guatemala te verbeteren. Onze partner heeft een opleiding ontwikkeld waarbij docenten 8 maanden lang een debatteertraining volgen en vervolgens in de praktijk gaan brengen. Wat een mooi initiatief want debatteren is zo goed voor het zelfvertrouwen, kritisch denken en in het openbaar spreken van de kinderen in Guatemala.