Marky markers

Marky kleurt kinderen naar school. Dat maakt de Marky markers ook zo passend en symbolisch. We hebben een pakje met 6 super goede Marky stiften ontwikkeld. Een leuk, kleurig cadeautje waar iedereen blij van wordt. Kinderen & volwassenen kunnen er fijn mee tekenen en kleuren en het bedrijfsleven kan er flippovers mee vol schrijven, mindmaps mee maken, planningen mee versieren….

Het motto Colour a kid to school is eenvoudig en duidelijk. Door Marky markers te kopen, geef je een mooi cadeautje en help je onze kinderen naar school.

School is cool

Marky vindt dat elk kind de kans moet krijgen om naar school te gaan. Elk pakje Marky markers helpt kinderen die in armoede leven naar school! Hoe leuk is dat? En hoe meer je tekent, hoe meer je helpt.

We maken op de Marky markers helemaal geen winst. Daarom kan het grootste gedeelte van de opbrengsten naar de kinderen in Guatemala! Breng kleur in het leven van andere kinderen en ga samen met Marky aan de slag! Je kunt de Marky markers bestellen bij Marlie & Felice. De eigenaren van deze betrouwbare webshop dragen Marky een warm hart toe en maken eveneens geen winst op de verkopen.