Marky reizen

Met Marky op reis; Guatemala beleven en goed doen gaan samen

Goed nieuws. Onze eerste Marky reis is gepland in het voorjaar van 2024. Eindelijk kan ik jullie meenemen naar dit mooie land. Waar onze lokale partners fantastisch werk verrichten.

Wat is het doel van deze reis? Guatemala echt voelen. In contact komen met de jongeren en de projecten die we ondersteunen. Wandelen in de natuur om de schoonheid van dit land te ervaren. Ervaringen uitwisselen. Een beeld krijgen van de impact die Marky maakt en wat we nog willen bereiken. En met de groep een mooi bedrag kunnen doneren zodat je reis direct leidt tot betere educatie in Guatemala.
Ik hoop dat jullie na deze ervaring ook betoverd zijn door dit land en haar mensen.

De kosten van de reis liggen tussen 2500 en 3000 euro. Wij van Marky zetten ons allen vrijwillig in, om de reis zo betaalbaar mogelijk te houden. En een mooie donatie over te houden voor educatie in Guatemala. Als je meegaat, dan is het de bedoeling dat je minimaal 500 euro meeneemt om aan onze projecten te geven. Je kunt hier ook een eigen wervingscampagne voor maken. We ondersteunen je daar graag bij.

Het reisprogramma is gevarieerd. We bezoeken de projecten. Maken kennis met de jongeren. We zien hoogtepunten van Guatemala. Na deze reis heb je een goed beeld hoe mooi het hier is maar ook hoe hard onze hulp nodig is. Dat de mensen waar we mee werken niet zielig zijn maar vooral leuk en inspirerend. Dat je net als ik niet kunt wachten tot je weer kunt gaan:).

Heb je interesse of wil je meer info, laat het ons weten!